2015-03-23

Smocza Kompania: "Lepszy Świat" - rozdział 6.A



OPOWIADANIE TYMCZASOWO USUNIĘTE


2 komentarze:

  1. Dobry wieczór ;)
    Przepraszam za opieszałość w pisaniu komentarzy, ale jakoś tak ostatnio czas coraz szybciej ucieka. Ostatnio, gdy zacząłem czytać poprzednią część, przerwano mi brutalnie i od tamtej chwili wciąż to odkładałem. Aż do dzisiaj, gdy to dostrzegłem kolejny post na Twym blogu :)
    Cóż mam rzec? Historia mi się bardzo podoba i widać, że rozwijasz się w swym fachu. Nie będę wyrażał mych przypuszczeń co do dalszego rozwoju akcji, bo ja zawsze zamącę nawet najprostszą z możliwych fabułę ;)
    Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że cię wciągnęło :)
      Sorry, że odpisuję dopiero teraz, ale dopadło mnie choróbsko i nie miał żem sił na odwiedzanie bloga X_x (prawdę mówiąc to wciąż jeszcze się kuruję, przez co niestety nie zabrałem się dotąd za pisanie części B)

      Usuń